Η Opel κέρδισε μία σημαντική νίκη στα 25α βραβεία επιλογής αναγνωστών του “Auto Zeitung”. Το νέο, μοδάτο ADAM έκλεψε καρδιές και κέρδισε το δημοφιλές βραβείο...
“Auto Trophy” στην κατηγορία αυτοκινήτων πόλης. Παράλληλα, το επαναστατικό Opel Ampera κάνει τώρα χατ τρικ με ένα τρίτο κατά σειρά βραβείο στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων. Το Opel Mokka κατατάχθηκε στην τρίτη θέση στην κατηγορία SUV, κάτω των 30.000 Ευρώ. Οι 110.000 και πλέον συμμετέχοντες στο διαγωνισμό που είναι ανοιχτός στο ευρύ κοινό, επέλεξαν τα αγαπημένα τους μοντέλα σε τριάντα διαφορετικές κατηγορίες. Τετρακόσια μοντέλα ήταν στη διάθεση των ψηφοφόρων.
“Auto Trophy” στην κατηγορία αυτοκινήτων πόλης. Παράλληλα, το επαναστατικό Opel Ampera κάνει τώρα χατ τρικ με ένα τρίτο κατά σειρά βραβείο στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων. Το Opel Mokka κατατάχθηκε στην τρίτη θέση στην κατηγορία SUV, κάτω των 30.000 Ευρώ. Οι 110.000 και πλέον συμμετέχοντες στο διαγωνισμό που είναι ανοιχτός στο ευρύ κοινό, επέλεξαν τα αγαπημένα τους μοντέλα σε τριάντα διαφορετικές κατηγορίες. Τετρακόσια μοντέλα ήταν στη διάθεση των ψηφοφόρων.
Το γοητευτικό ADAM έχει δημιουργήσει σάλο στην αυτοκινητιστική σκηνή και κέρδισε με μεγάλη διαφορά τους κύριους ανταγωνιστές του στη νεοϊδρυθείσα κατηγορία μοντέλων πόλης. Συγκεντρώνοντας το 30% των ψήφων, το ADAM επικράτησε έναντι των VW Up και Skoda Citigo που βρέθηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση (με ποσοστά 26,3 και 8,9% αντίστοιχα). Το Ampera, καθιερωμένος πλέον νικητής, κέρδισε μία ακόμα αδιαμφισβήτητη διάκριση έχοντας αναμετρηθεί με αντιπάλους από την premium κατηγορία όπως Mercedes SLS AMG electric drive (15,2 %) και Audi R8 e-tron (14,9) με διαφορά τουλάχιστον τέσσερα τοις εκατό.
Ο Αντιπρόεδρος Στρατηγικής της Opel, Dr Thomas Sedran παρέλαβε τα βραβεία παρουσία 250 προσκεκλημένων στις εγκαταστάσεις του Classic Remise στο Duesseldorf. Ο Sedran δήλωσε πολύ ικανοποιημένος από τα επιτεύγματα της Opel στο θεσμό Auto Trophy επί μία δεκαετία.
«Οι νικητές μας, ADAM, Ampera και Mokka, αντιπροσωπεύουν τρεις ισχυρές προσωπικότητες που ξεχωρίζουν από το πλήθος. Και τα τρία μοντέλα είναι στρατηγικής σημασίας για την Opel σαν εκπρόσωποι μιας μελλοντικής φιλοσοφίας μετακίνησης που εκτός από περιβαλλοντικά συμβατή είναι και απολαυστική, κάνοντας παράλληλα προσιτές τις καινοτόμες τεχνολογίες».
Opel ADAM: πρωταθλητής εξατομίκευσης
Με το ADAM που διατίθεται για παραγγελίες από τον Οκτώβριο, η Opel ανοίγει νέους ορίζοντες στην αναπτυσσόμενη κατηγορία A λανσάροντας ένα μοδάτο αυτοκίνητο πόλης. Το ADAM είναι ένα τρίθυρο μοντέλο μήκους 3,70 m που προσφέρει περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια επιλογές εξατομίκευσης, ασυναγώνιστο στο συγκεκριμένο τομέα. Στο εσωτερικό, τέσσερα άτομα απολαμβάνουν άνεση και ευρυχωρία. Η καμπίνα διαμορφώνεται σύμφωνα με τα προσωπικά γούστα του ιδιοκτήτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει από μία πλούσια γκάμα χρωμάτων, ένθετων διακοσμητικών, κομψών επενδύσεων και φωτιστικών εφέ. Επιπλέον, το ADAM εφοδιάζεται με premium τεχνολογίες που συνήθως συναντάμε σε ανώτερες κατηγορίες οχημάτων. Με το νέο σύστημα ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας IntelliLink, το ADAM γίνεται το καλύτερα συνδεδεμένο μικρό αυτοκίνητο. Επιπλέον, το ADAM είναι το μοναδικό όχημα στην κατηγορία το οποίο όχι μόνον εξελίχθηκε αλλά και κατασκευάζεται στη Γερμανία, στο εργοστάσιο του Eisenach.
Opel Ampera: το μοναδικό ηλεκτρικό όχημα που πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε
Το Opel Ampera είναι μακράν το ηλεκτρικό όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Γερμανία και σε όλη την Ευρώπη. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα 111 kW/150 hp του ‘Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2012’. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά. Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας, που ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας 1.4 (63 kW/86 hp) κινεί μία γεννήτρια που παρέχει ενέργεια στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι επιτυγχάνεται αυτονομία 500 χλμ. χωρίς να απαιτείται στάση για επαναφόρτιση.
No comments:
Post a Comment